فرشته آسماني من

سونو گرافي

1391/5/7 9:51
نویسنده : شيما
286 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم سلام...

چهارشنبه رفتم سونو گرافي و ديدمت الهي من قربونت برم....بابايي نبود رفته بود ماموريت با مامان مينا رفتم اونم اومد تو اتاق ديدت...

خيلي لحظه خوبي بود خانم دكتر همه جاتو بهمون نشون داد....دستات و پاهات و صورتت....من و مامان مينا اشك ميريختيم....البته تو دستت روي صورتت بود قربونت برم من....ولي بلاخره صورت قشنگت به مامان نشون دادي.....اصلا دلم نميخواست اون لحظه تموم بشه...شانس ما دستگاه سي دي خراب بود نشد واسه بابايي سي دي بگيرم...وزنت 450 گرم بود حسابي قوي شو مامان جونم....

ايشاله قسمت همه اونايي كه دوست دارن بشه .....و خدا به همه يه ني ني سالم بده.....

خدايا شكرت به خاطر نعمت قشنگي كه بهم دادي...بهم توانايي بده بتونم خوب تربيتش كنم...

فرشته قشنگم من و بابا عاشقتيم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 9:42
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟