فرشته آسماني من

نيمي از راه

1391/4/26 12:10
نویسنده : شيما
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناز من.....حالت خوبه؟

ديروز رفتم دكتر صداي قلبت شنيدم اي جانم قربونت برم.....ضرباتت رو هم حس ميكنم.....

عزيزم نيمي از با هم بودنمون گذشت....از طرفي فكر ميكنم زود گذشت از طرفي هم دلم ميخواد زودتر بگذره بياي بغلم......

امروز من و بابايي داريم ميريم كيش....البته تو هم هستي ماماني....ايشاله دفعه ديگه كه بريم مسافرت تو توي بغلمي....

ديگه مامان مينا حسابي مشغول خريد كردن واسه تو....البته خاله شيوا نميدوني چه ذوقي داره...رفته برات يه صندل خريده....اينقدر نازه....دستش درد نكنه...ايشاله تو عروسيش جبران ميكنيم حسابي....

ماماني حسابي قوي شو و بزرگ.....عاشقتم

خداي مهربونم مواظب دخترم باش.....خداي مهربونم شكرت به خاطر همه چي......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نرگسي
26 تیر 91 12:19
سلام ايشالله فرشته كوچولو سالم و خوب رشد كنه و بياد تو بغل مامانش پس ني ني شما هم ني ني آذر مي شه درسته؟