فرشته آسماني من

چند ساعت باقی مونده

1391/8/29 21:05
نویسنده : شيما
286 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام....

فقط چند ساعت دیگه مونده که بیای بغلم....نمیدونی مامان جونم چه حالی دارم بابایی هم همینطور....

هم ساک تو رو آماده کردم هم ساک خودم.....دختر قشنگم دعا کن مامانی برای همه خاله ها دعا کن...

اونایی که نی نی توی راه دارن و اونایی که نی نی میخوان.....

9 ماه با هم بودیم و من قشنگترین لحظات رو با تو تجربه کردم....دلم برای تمام روزهای که تو. تو دل من بودی

تنگ میشه مامان جونم....

عزیزدل من بیا به دنیا که من وبابا هر چه در توان داریم میذاریم که تو از زندگیت لذت ببری و خوشبخت بشی

خدایا شکرت و هزار مرتبه شکر برای زندگی قشنگی که بهم دادی.....

خدایا کمکم کن....

خدایا همه نی نی که توی راه هستن صحیح و سالم بیان بغل ماماناشون....خدایا نی نی منم همینطور....

عزیز دلم امشب شب چهارم محرم هست...من عاشق امام حسینم....با حسین کمکم کن.....

بی صبرانه این ساعت رو انتظار میکشیم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نانا و نینی جون
29 آبان 91 21:27
مامانی تو روقسم به به دستان پر مهر مادرم زهرا برای منی که چشم به راهمم دعا کن سر زایمان
طیبه
7 آذر 91 8:32
فرشته کوچولوی خاله خوش اومدییییییییییی