فرشته آسماني من

روزهای انتظار

1391/8/14 15:42
نویسنده : شيما
311 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی عزیزم....

از اول آبان مامان نشسته خونه که حسابی خودشو و تو رو تقویت کنه که تو یزرگ شی و قوی و بیای بغلم....

اول آبان اتاقت چیدیم....دست بابا امیر و مامان مینا درد نکنه...البته خاله شیوا هم خیلی زحمت کشید...ایشاله واسش جبران میکنیم...خیلی قشنگ شده مامانی عین خودت عزیزم...

از وقتی اتاقت چیدیم بی تاب تر شدم که این روزا بگذره و بیای بغلم.....فرشته من تو هنوز آسمانی هستی دعا کن مامان....واسه همه دعا کن.....

بیا عزیزم که به زندگی من و بابایی رنگ بویی دیگه ای میدی....ما بی صبرانه این روزها رو انتظار میکشیم...

از خدا میخوام که صحیح و سالم بیای بغلم...همیشه سالم باشی و از زندگی لذت ببری و همیشه شکرگذار خدای مهریون باشی.....

اینم چندتا از عکس های اتاقت....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا 91
20 آبان 91 8:26
سلام شيما جون خوبي عزيزم؟ ايشاله كه اين روزاي باقي مانده هم به خوبي و خوشي تموم ميشه و به زودي دختر گلتو بغل ميكني عزيزمممممممممممممممم خيلي دلم برات تنگ شده مواظب خودتون باشششش اتاق دختر گلتم خيلي قشنگه عزيزم ايشاله دختري بياد توش قشنگ ترم ميشههههههههههه التماس دعاااااااااااااااااااااااااا
طیبه
24 آبان 91 15:14
مبارک باشه شیما جونییییییییییییییییییییییی الهی به شادی از همش استفاده کنه دختر نازتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مواظب خودت باش خانم خانما